Thailand =)

Åhh vilka 2 härliga veckor Andreas och jag hade det i Thailand =)
Bodde på Bauman Casa på Karon Beach, hade nära till havet, shopping och restauranger så det var perfekt. Första veckan var Andreas föräldrar Micke och Marie i Thailand oxå så vi umgicks med dem första veckan, låg väldigt mycket och solade och badade på deras hotelll... Diamond cottage =)
Det var sol, bad, shopping som gällde för oss :)
Shoppade mig massor med kläder, väskor, smycken, klocka, skor etc... O pruta blev jag riktigt proffs på, Andreas blev riktigt imponerad. Även en kinesisk eldlykta sköt vi upp sista kvällen =)

Phuket Zoo besökte vi oxå, så vi fick hålla i apor och tigerungar =) Jätte söta =)
Sista dagen innan vi åkte hem gjorde jag en hårförlängning och så handmålade dem mina naglar sååå fint blev det :)

Jätte rolig och romantisk resa blev det med min älskling Andreas <3.









Pusss <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0