Sommarparty!

I torsdags kväll träffades jag, Angelica, Camilla, Selma, Bella, Anders, Elias och 2 andra av Anders kompisar nere vid minigolfen. Vi spela kubb, spela ett förfestspel och satt o drack lite. Sen tog vi grejerna vi hade med oss o lämna hos anne och sen stack vi ner till stan för att sätta oss nånstans. Först gick vi till gästhamnen men där hade dem redan stängt så vi gick till CP och satt där tills dem stängde. Va kul, fast snacket spåra ut lite i slutet måste jag säga, haha... Fast i slutet var det bara jag, ackis, bella, anders och en av hans kompisar kvar. När CP stängde gick vi till stadshuset o kasta skor, skokastartävling, gick inte så bra för min del kan ja säga :)  Sen gick vi runt på stan ett tag, tills jag o ackis tog en taxi hem för bussarna hade ju slutat gått för länge sen. Schysst taxichaufför som vi fick åka billigare med :D

Kul kväll :)

Sen har ja oxå hunnit med att bada för första gången här i Sverige, följde med Richard o Philip o två av deras killkompisar ut i richards båt. Åkte runt ute i Pershagen och åkte ring bland annat efter båten. Haha när jag åkte gick det väl hälften så snabbt som när killarna åkte men jag hade hotat dem innan, men ja va jäkligt stolt över mig iallafall haha :) Åkte sen till en Ö och badade där, skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0