Egypten-Hurghada!

Jag, Ackis o Selma hade skitkul i Egypten! Va jätte varmt o härligt och vi sola o bada hela dagarna :) På kvällarna kollade vi på showerna på hotellet o drack drinkar! Hotellets animations-team va skitroliga o kul att ha o göra med! Dansa på scenen gjorde vi flera gånger och ackis o selma va med i en tävling oxå, oboy va ja garva haha :P En kväll va en snurrande danskille där o uppträdde, han snurra o snurra med en jätte kjol, såg grymt coolt ut men sen tog han upp 4 personer på scen, självklart blev ja o ackis uppdragna. Ackis o de 2 andra fick snurra själva med kjolen haha och sen va det min tur. Då tog han tag i min hand o ja fatta ingenting och sen helt plötsligt bär han upp min i sina armar och började snurra, madre jag trodde ja skulle spy, haha.... Till slut när jag äntligen kom ner, visste jag inte vad som va upp o ner, haha va tvungen att sätta mig på scenen o vila ett tag, måste sett roligt ut :p

Jag o ackis va med på vattengymnastik nästan varje dag, jätte kul. O snygging till tränare. Men den galningen putta ner mig i poolen en dag, haha o jag kan säga att jag inte e nån som ens brukar hoppa i :P
En dag ute i öknen hann vi med oxå, red på en dromedar, usch lite läskigt alla garva åt mig men det va coolt att va där ute en hel dag. Vi hann även med ett Voodoo-party på ett annat hotell, väldans skoj faktiskt..... Dance , dance, dance!!!

Helt enkelt en toppenresa men sköönt att va hemma nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0