Sjuk :(

Usch, jag har gått och blivit sjuk, inte kul alls... Hade hög feber igår och idag vaknade jag med 39,5 graders feber, är helt däckad.. Bara snurrar i huvudet på mig.. Nä, jag hoppas jag blir bättre snart..

Och ni ska veta att få komma till läkarn är inte det lättaste här i Södertälje! Ringde idag för jag har nog aldrig mått så här dåligt men Nej, jag fick inte komma.. En skit otrevlig tant som sa åt mig att jag förmodligen inte var så dålig att jag behövde träffa en läkare, men hallå det vet väl inte hon hur jag mår.. Nee usch va ledsen jag blir på såna människor.. Varför ska man vara otrevlig mot nån som knappt orkar stå på benen :(

Hoppas ni alla mår bättre än vad jag gör iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på dig gumman (L) älskar dig

2010-01-02 @ 15:58:40
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0