Ixumba!

Är det nån av er som provat på det? För er som inte vet är det en slags dans, lite som samba kan man säga..Massa rörelser och höfterna går i ett. Haha aldrig skakat så mycket på dem i hela mitt liv som igår. Jag testade för första gången och då jag tyckte det var riktigt kul så kommer jag nog gå några gånger till :)

Har massa sånt på mitt gym, så nästa gång ska ja nog testa på afrikansk dans eller linedance ;)

OM NI INTE TESTAT, GÖR DET :)


Har äntligen fått mitt halsband nu, visst e det fint :) Tack Ackis <3




Kommentarer
Postat av: blindvision

Tack, det hoppas jag verkligen att det blir :)

gjort idag?

kram

2010-02-24 @ 21:28:00
URL: http://blindvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0