Utekväll!!

Vi åkte ner på stan, först gick vi och satt oss på en "Rockbar", vilket vi faktiskt inte riktigt visste när vi gick in men det var kul. Träffade Mona där, vilket var väldigt längesen verkligen. Efter nån timma fortsatte vi till Hamnmagasinet som vi redan bestämt i förväg, brukar vara bra drag där och flera dansgolv vilket är skitbra. I början var det inte mycket folk alls men ju senare det blev, desto mer folk kom det! Kul!

Tyvärr var det gyttjebrottning där oxå, det var väl sådär asså! Löjligt, först fick dem inte tag i nån som ville ställa upp och till slut var det 3 killar som anmälde sig.. Ja vad ska man säga, löjligt att kolla på! Inte riktigt min stil haha.. Och sen tyckte ju killarna som brottats i leran att det var skitkul att springa runt leriga och skitiga och röra på alla andra.. Man fick hålla koll på dem helt enkelt :(

Men det blev mycket dans, älskar att dansa när jag e ute, så det var härligt! Det blev en tryckare i slutet oxå hahhaaa.... Länge sen :)

Självklart finns det alltid lite jobbiga människor men jag e bra på att ljuga, så det var lugnt! Många igår som bara pratade engelska, vilket var lite jobbigt. Jag tycker det är svårt att höra annars vad man säger när man e ute och sen när dem snackar med en på engelska bllir det ju ännu svårare att fatta, haha.. T.o.m en i personalen försökte ragga på mig, usch men när frågan kommer "Har du pojkvän" självklart säger man "JA" och sen försvinner dem ganska snabbt haha.. Man får ju inte vara dum eller hur!!

Jag och Assia åkte hem till mig när dem stängde och sen blev det sängen efter en hel fullspäckad dag :)

Bilder kommer senare!!





Mörk bild men där va gyttjebrottningen. Ni ser killen som står bredvid, fräsch!
Dem vita kallngarna e inte direkt vita längre!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0