Träna på morgonen!

Började skolan 11 idag, så klockan 9 stack jag iväg till Axa och tränade. Skithärligt verkligen. Vi var ganska många där idag, gubbarna och hockeykillarna mm. Kul! Jag hade lånat ut mitt gymkort till familjen i lördags, när dem skulle på hockey, vi får ju stå på en speciell "VIP" parkering med det, men tror ni att jag hade kommit ihåg att ta tillbaks det. Nej då, såå jag fick åka dit utan det men det var ju inga problem, dem fixar ju det på nåt annat sätt.  Och jag har alltid kommit ihåg mittt kort tidigare, dem tyckte jag hade varit jätte duktig med det haha...

Sen blev det att åka direkt till skolan, jobbade med vårt projektarbete och vårt grupparbete. Runt 1 åkte vi därifrån och sen fick jag skjuts hem från stan. Sköönt!


Kommentarer
Postat av: Linkan

Hot stuff there

2009-10-05 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0