Träna och sen ner på stan!

Åkte till AXA och tränade idag, runt halv 9 tiden. Jätte härligt! Skulle vilja träna varenda dag om jag hade tid, man kan nog bli lite beroende av träning tror jag, iallafall om man älskar det såå mycket som jag :)

Åkte sen ner till stan, vi åt på grekiskan och fikade på Valencia. Jätte mysigt!

Jag köpte en vit halsduk, ni vet en sån som man bara trär över huvudet och så fick vi en svart oxå, snällt :) Dem e skitsnygga :) Har letat efter dem men hittade dem till slut på Intersport för 120:- st.

Jätte mysig dag, bebis och jag gick o mötte moa och nelly efter skolan. Gick sen förbi våra byggjobbare som låg i gräset haha, och självklart fick dem en utskällning av! Gissa vem???
Bebis såklart, han tyckte inte att dem skulle ligga och lata sig där i gräset haha...


Snygga strumpor va!! haha, jag e frusen av mig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0