Lugn dag med bowling!

Gick upp ganska sent idag, jag och bebis följde med assia till tåget och sen fick vi skjuts hem. Tog det ganska lugnt, hjälpte till lite med bakningen men annars en slappardag!

På eftermiddagen/kvällen åkte vi och bowlade. Kul men självklart vann jag inte men det e väl inte det viktigaste eller hur! Roligt var det iallafall! Träffade Elin uppe på Heron city, hon skulle på bio. Roligt man träffas lite överallt där man inte riktigt är beredd på att träffa nån :) Så vi snackade ett litet tag och sen blev det bowling för hela slanten.

Det är sååå himla roligt för bara ca 2 år sen kunde jag inte bowla för ryggens skull, jag orkade helt enkelt inte. Kanske orkade 1-2 kast, sen var det kört. Helt otroligt, tänk vad träning kan göra.. Utan den skulle jag nog inte klara mig.....

Nu har jag kollar fotbollen, förlust tyvärr och på körslaget. Kollat även lite på skruva den som beckham, den gick ju på tv:n så jag kollade lite grann även fast man sett den förut..

Ganska lugn dag helt enkelt! God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0