Såååå skönt!

 

Nu har dem ringt och berättat att operationen har gått bra och att Bebis är vaken men väldigt trött. Operationen hade gått bra och det hade gått fort men den högra analsäcken hade inte läkt ut riktigt ( operationen var tvungen att göras när dem hade läkt från inflammationen) hade man upptäckt och detta gjorde det lite lättare för att få inflammationer i området senare tyvärr men vetrinären trodde inte att det skulle vara nåt problem bara man skötte det och tvättade honom noga. Men det är väl typiskt, ändå var vi ju på ett återbesök för en vecka sen, då vetrinären sa att allt såg bra ut och att dem hade läkt igen bra. Men men man får hålla tummarna verkligen på att det inte blir några problem för honom.

Vilken lättnad när han ringde, allt var bra och jag ska få hämta honom klockan 5 ungefär. Det var lite rörigt tidigare om han skulle bli kvar under natten eller om han skulle få åka hem, men nu kommer han hem :)

Jag tror inte Bebis är så jätte lätt att göra med där uppe, han ogillar verkligen det stället och alla vetrinärer. Det brukar vara lite problem att få honom lugn, sen att han har såå ont hela tiden också har väl inte underlättat direkt...

Jag längtar till 5 och jag hoppas att det inte blir för jobbigt här hemma nu. Han kommer väl ha jätte ont...
Och så får vi se vad det här kommer kosta.. Det är tur att det finns försäkringar men det är värt varenda krona man lägger ut. Bara han blir frisk, det är det viktiga!



Bebis träffa en kompis haha...


Min plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0