Kul!

Imorse tränade jag som vanligt, härligt så klart! Upptäckte att man utrustat omklädningsrummet och även ute i lokalerna med handsprit. Bra gjort tycker jag, gym kan ju vara en ganska stor smittkälla faktiskt. Alla tar i maskinerna och bakterierna sprids. Så det var ett bra intiativ.

Åkte sen upp till Huddinge (min skola) för att träffa min lärare som skrev på mina csn-papper. Så att man får studiebidrag den här terminen. Ganska viktiga papper att få iväg. Tyvärr hade hon inga nya nyheter åt mig angående praktikplats så det blir intressant att se hur det ska gå. Inte många veckor kvar nu...

Sen bar det hemåt ett tag men efter nån timma åkte vi ner till stan. Och vet ni, jag köpte skorna som jag sett på DinSko igår... Är väldigt nöjd kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0