Konstigt folk!

Har ni tänkt på hur mycket konstigt folk det finns??
Igår tex när jag satt på tåget på väg hem från Stockholm, får jag en gubbe bredvid mig. Han hade hawaii-skjorta på sig och en stor hatt på ansiktet när han låg och sov. Sen vaknar han och helt plötsligt vänder han sig mot mig, glor på min ring jag hade på fingret och frågar om den är äkta.
Jag som inte tycker att det angår honom och det kändes lite läskigt oxå, så jag sa
- Nej, den e bara fejk. 
Han utbrister då- Aha, jag trodde du skulle säga att den var äkta, så jag satt redan och planerade hur jag skulle ta den. Man kanske till och med skulle vart tvungen att kapa av hela fingret..
Och började skratta lite konstigt.
Jag tänkte bara madre, det e långt tills jag ska av haha... Men det kändes obehagligt även fast han förhoppningsvis bara ville skämta eller nåt, annars var han en ren galning..
Jag vet inte, det var weird verkligen! Tur bara att jag kom på att säga att den var fejk, haha...

Och sen idag, jag går in på stationen för att köpa busskortet, så jag säger:
-Ett terminskort plus
Då killen i luckan börjar
-plus plus plus, kanske man kan få en puss?
Jag bara skratta till lite, vad ska man göra?
Men han bara..
-Jaja, man måste ju alltid försöka iallafall..
Hahah, konstiga alla e, fast den här skrattar man ju bara åt,  det var ju bara ett skämt. Det rimmade väl lite roligt, så han hade väl bara lust att säga det men som den andra som man inte riktigt förstår om han skämtade eller inte...

Hatar såna personer som man inte förstår om dem skojar eller inte. Dem kan säga nåt knäppt eller roligt men se jätte allvarliga ut.. Det är inte kul. Antingen skämtar dem eller så är dem dumma i huvudet, svårt att veta :)

Det finns ju många riktiga freaks där ute och jag skulle inte vilja möta nån av dem...

                                        

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha jaa dem är så kontiga ;) men du gillart <3

2009-09-01 @ 09:31:35
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0