Full fart =)

Händer lite allt möjligt, så man hinner inte riktigt med :)
Jag och Andreas har iallafall hunnit med att åka pulka ute vid eklundsnäs... va med dödsångest man åkte ner för backen haha, tur att vi va ensamma där ;) Måste sett skoj ut ^^
Vi har kollat på bortamatch ssk hemma hos andreas och då jag träffade hans föräldrar första gången :) O sen fick de bli Titanic efter det haha =)

Harry Potter har vi gått o kollat på! Hur bra som helst ;) Kollat när älsklingen spelat match och ska snart idag iväg igen o kika ^^

Jag, Andreas och Säll va i måndags och bowla uppe på Heron... Hann med 3 omgångar och vem vann alla tre?? ;) Hahaa jaa, stackarna bli mosade av en tjej hahaa :) Å sen leker ju Bebis o Bruce massor ju =)

Har träffat Selma ett tag oxå i måndags och i lördags hade jag o mamma det såå toppen mysigt. Åt middag på Jensens uppe i Sthlm och sen gick vi på musikalen Leva livet, såå bra =)
Kan ja verkligen rekommendera :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0