Dålig uppdatering!!

Sorry för en riktig dålig uppdatering på länge.... Men ibland är det så mycket annat att tänka på och då bryr man sig faktiskt inte ett dugg om sin blogg. Sorgligt men sant :)

Mycket som har hänt sen sist men det allra roligaste var väl när vi var i Hultsfred och hyrde stuga. Vilken toppenvecka :) Det var jag, Andreas, mamma, mormor, moa, ackis och andreas och Bebis såklart :) Ölands djurpark blev det en dag + masssssaaa annat skoj!

Jag, mamma, moa och mormor åkte även ner till Vimmerby för några helger sen igen. Gick på Astrid Lindgrens värld och på vägen hem hittade vi massvis med roliga affärer i Västervik. Hittade så mycket så jag knappt fick med mig det hem men skoj var det :)

Sen att det nu blir sjukhusbesök och provtagning var och varannan dag är inte särskilt kul men sånt man får stå ut med!! Till slut kanske jag kan få bort mina proppar, jag hoppas på det iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0