The Bridge! <3

I lördags var vi ute i Stockholm och hamnade på The Bridge! Jag, Assia, Angelica och Camilla. Jessica, Bella och Andreas kom oxå :) Vi hade det skitskoj och dansade tills jag knappt kunde stå på fötterna, att ta sig hem var jäkligt jobbigt kan ja lugnt säga men vill man vara fin får man lida pin, eller hur ;)
Men vi dansa o dansa, iallafall jag, camilla.. De andra kom upp då o då, Assia dansa massa först sen blev det "dålig musik" enligt henne haha :D Men de va verkligen skitskoj och jag va särskild glad över min lilla "erövring" Haha.. Nää men lite skoj det där :P Stolt jag e över mig haha ;D

Åkte hem på natten/morgonen och efter buss o taxi kom vi äntligen hem :) Såå sköönt att krypa ner i sängen :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0