Saturday = Teaterdagen!

Kvart i 9 skulle vi träffas idag nere på Estrad för vi ska spela upp Queens Boulevard för sista gången där! Fick skjuts ner av Janne och så öva vi o öva! Klockan 1 började föreställningen och det gick bra för oss alla! Bebis fick spela sin roll igen.. Tänk 2 små hundar på scenen, gulligt värrre!! Efter några timmar så åkte jag hem.

Hann va hemma några timmar, då det var dags för nästa ståhej!

STA (våran teaterförening) har fyllt 50 år och det firade vi med en stor fest på lördagskvällen. Jag och Isabella träffades vid stadshuset där bussen tog oss upp till Torekällberget, där det väntades en stor middag med lite uppträdanden bland annat. Väldigt trevligt och massa god mat!

Fortsatte sedan ner till Saga, där vi stannade ett litet tag! Sen skjutsade Isabella hem mig och såå hade jag och Bebis lite mysigt ensamma hemma :)

Vilken fullspäckad helg :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0