Party on friday!

Jag, Selma och Narre drog ut här i stan, hamnade till slut på Stanleys där vi blev kvar :) Kvällen börja dock illa, va isgata så alla bussar var inställda fick jag reda på när jag stod på busshållplatsen, som tur va kom dem o hämta upp mig men att stå på en busshållplats i kyla i nästan 1 timma var mindre roligt!! Fast träffade ett utländskt par som jag hade o prata med! De kände igen mig från mitt jobb och från TV, de va lite kul faktiskt!
Våran pjäs visades förut, KÄND FRÅN TV haha ;)

På stanleys hade vi skoj, riktigt kul!! Dansa dansa!! Sen fick jag skjuts hem och så var det bara att gå o lägga sig för att gå upp nån/några timmar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0