VALBORG!

Blev en väldigt kul valborg!
Först åkte vi till Ragnhildsborg och kollade brasan. Det var mysigt :) Sen att jag skällde ut 2 ----ungar e en annan sak. Jävla idioter som sparka massa snö på Bebis, men det skulle dem inte gjort. Då fick dem med mig att göra.... Inte kul det haha.... Åkte sen ner till stan och kolla fyrverkerierna vid maren.

Sen var det dags att dra ut. Jag, Angelica, Camilla, Bella, Johanna och nån kompis till henne drog till Hamn. Där vi satt ett tag, sen kom Richard, Kristian, Philip, Filip och 2 av deras kompisar dit oxå :) Vi var där ett tag, ganska mycket folk för att vara Hamn igår.
Knäppgöken som gav mig sitt nummer förra gången var tyvärr där oxå, hel knäpp människa.. Följde efter oss hela kvällen,men han blev nog lite skrämd när vi var med killarna  iallafall :) Men han gick på att han älskar mig och att han skulle vilja gifta sig med mig, haha normal kille som säger det till någon han inte känner, dum jöns :P

Runt 1 halv 2 stack jag, Angelica, Camilla, Bella, Richard, Krille, Filip, Philip, 1 av deras kompisar hem till Richard i Pershagen. Vi badade ute på hans veranda, skit varmt.. Jätte härligt verkligen :) Men jätte kallt när man kom upp istället. Camilla och Bella åkte ganska snabbt hem och för oss andra blev det såå sent så det slutade med att vi sov över. Jag, Ackis och Philip hos Richard. :)
Satt på nån zombie film runt 4-halv 5 kanske, men jag tror inte det var så många som kolla på den haha. Ackis slockna på en gång på soffan occh Philip somna rätt snabbt han med, sittandes i en fåtölj haha.. Jag och Richard sket i filmen oxå och det var sköönt att få några timmars sömn sen. Inte särskilt många haha, men nån iallafall :)

Halv tio idag kom vi hem och det var sköönt att komma hem och soova några timmar :) Såå skönt :)

Såå kul valborg blev det :) Mysigt


Kommentarer
Postat av: Henrik

hej hej

hur är läget?:)

allt bra med dig idag?:)

2010-05-05 @ 03:24:47
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Henrik

ok, härligt:) joorå, de är bra här med:)



idag har ja varit på stan, haft möte med SYon:P sen så va ja o kollade efter lite kläder, hehe



sj då?:) vad har du gjort idag?

2010-05-05 @ 23:09:48
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Henrik

njea, eller de blev en tröja från HM:P

aha, vad ska ni göra på teatern dåår?:)

2010-05-06 @ 00:24:26
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0