Piff och Puffs helg!!!

Sista dan på jobbet igår, sorgligt!! Känns som jag varit där betydligt längre än vad jag har.. Jag fick en jätte fin blomma och ett supergulligt kort av dem, jätte sött verkligen.. Man kände sig verkligen uppskattad vilket är väldigt skönt. Efter jobbet gick jag och Moa ett tag på stan och sen åkte jag hem i en halvtimma typ.

Sen var det bara iväg igen, ut till Gnesta och till Selma. En liten tjejkväll kan man nog kalla det, jäkligt kul hade vi iallafall!! Först åt vi på pizzerian, självklart fick vi en varsin klubba haha av han som jobba, sen gick vi och handlade lite och till systemet till kvällen ;) Att 2 människor kan snacka så mycket är konstigt alltså, haha munnarna gick i ett. Och vi hade ju en hel del att snacka om nu ju :)
Vi hade skitkul hela kvällen Puff och jag och jag sov över där. Oj oj oj jag tror jag inte snackat så här mycket på flera år haha :P

Imorse vaknade jag av en kudde som kastades på mig, Puff tyckte det var dags att jag vakna haha :P Vi hittade på lite grejer och så blev det en liten promenad oxå, i högklackat på isiga gator i Gnesta haha.. Tur att ja hade selma haha ;) Kvart i 5 åkte jag från Gnesta hem till Södertälje :)



Ni som inte fattar det här med Piff & Puff, Jag är Piff, Selma Puff! Det är så här, Vi fick faktiskt ett diplom på en avslutning för att vara Piff &Puff. Det stod typ "Där Puff är är Piff och där Piff är är Puff!! Därför vi kör lite med det där ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är det din sista dag på dit jobb?

Ska du sluta jobba där och börja jobba någon annanstans?

Vad gulligt med Piff och Puff! Det hete jag och min bästis förut! :D



Kram! :)

2010-03-14 @ 13:06:22
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Okejs va kul :D kram

2010-03-14 @ 14:23:44
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då? Sant, ni tjejer brukar ha mycket att prata om när ni ses, haha! :D

2010-03-15 @ 07:19:15
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är sådär med mig, är sjuk så :(

2010-03-16 @ 12:01:41
URL: http://ssaraeek.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är sådär med mig, är sjuk så :(

2010-03-16 @ 12:01:41
URL: http://ssaraeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0