Konstiga människor det finns :/

Har jobbat på som vanligt idag, stått i receptionen hela dagen. MItt på dan kom en budkille med massvis med kartonger till oss, jag höll på och skrev under att jag mottagit dem när han helt plötsligt säger Oj vilka snygga naglar du har, haha.. Jag tänkte okey men fortsatte skriva och sen kollade han på mina ringar och frågade om jag var gift, hade pojkvän, enligt honom måste ja ha massa killar efter mig haha, han hade blivit helt kär på en gång haha. Idiot... Och så säger han så här Jag är bara 36 år, är jag  för gammal för dig, haha såklart du e. Sen ville han ha mitt nr men jag sa bara åt honom att gå, hahaa :P

Vad e det för konstiga människor???? Fattar inte vad man tänker med? :P

KNÄPPGÖKAR!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

njaa, inte så mycket faktiskt! haha, sökte fem stycken, men en var att man måste ha körkort haha, men det har ju inte jag, men lämnade in ändå haha :)

2010-03-10 @ 22:30:50
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha aa i Visby, vi sökte dit XD

2010-03-11 @ 16:35:28
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0