Lite allt möjligt!

Det har varit Gnestadagen! Jag, ackis o anne åkte dit o träffade Selma. Gick runt o kollade massor och sen åkte ackis o anne hem. Jag stanna hos selma och på kvällen stack vi till Ishallen, där det va lite party!! Va riktigt skoj faktiskt :) Sov kvar i Gnesta, en kul gnestadag blev det!

Angelica har tagit studenten :) Jiihooo, hon fick en underbar dag verkligen! Följde med dem på studentfest på the strip på kvällen men gick  hem ganska tidigt, jobba dagen efter ;)

Sen har det varit Trosa marknad, jag o moa stack dit :) Hade riktigt skoj!! Handlade en hel del båda 2 och såå kul hade vi verkligen!

Varit o shoppat i Skärholmen oxå med ackis o camilla, en leopardklänning o ett spets linne/klänning blev det för min del :)

Och idag fyller Jeff år!!! Grattis ;)








Kommentarer
Postat av: J

Att du kom ihåg mig här med ;)

2010-06-16 @ 23:45:12
Postat av: V

Såklart jag gjorde ;)

2010-07-27 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0