Hej på er!!

Nu har man jobbat, skön lugn dag :D
Fick skjuts hem, tackar :) Nu har jag vart ensam hemma ett tag, eller såklart jag inte e ensam, får ju inte glömma min lilla älskling :) Så det blir nog en lugn kväll!!

Idag på väg till jobbet var lite kul haha.. Jag hoppar alltid av bussen på stan och går ner genom centrum för att hoppa på en annan buss och det brukar alltid vara en lastbil med grejer till ett cafe som de håller på o lastar av då..  Idag så frågade killen som jobbar med det om hjälp att öppna en dörr, han bar lite grejer och självklart så snäll som jag är, höll jag upp dörren, haha :D Åh vad glad han blev, fast att det va han som frågade om hjälp haha, men slutade med att han lovade att jag skulle få semlor nästa gång vi sågs som tack, eller om det var nåt annat fikabröd jag ville ha :) Hahaaaa lite rolig typ ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0