Chaplins igår!

Igår drog vi ut i Stockholm och det blev Chaplins. Jag, Ackis, Camilla, Rasmus, Ellinore, Markus och Therese.  Men njaa inte nåt speciellt kul ställe tycker jag, då är hamn betydligt bättre här hemma.  Inte särskilt stort dansgolv och där var det mest bara weird people men jag o Camilla höll till där iallafall när de andra sjöng karaoke hela tiden, haha...

Men det blev en rätt kul kväll//natt iallafall, kanske roligare för vissa än andra, haha ;)

Jag tycker det roligaste var på bussen hem haha ;)

Fick skjuts hem från stan sen av en av Ellinors kompisar..

Bilder kommer :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

vi hade det roligt ! :D bäst på att dansa såklart ;) men hamn är liksom our place haha :D

bussen var ändå bäst ;)

2010-01-16 @ 14:05:43
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

sv; låter mysigt ;)

Vad har du för kvällsplaner? ;)

2010-01-16 @ 21:30:44
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0