Kryssning och Grönan <3

I fredags åkte vi på kryssning med Cinderella! Älskar att åka på kryssning, såå härligt :=) Hade det riktigt mysigt och dansade gjorde vi som galningar :) Haha och omringade var vi :P Men de va kul, fast att de spåra ut lite i slutet haha ;D Riktigt riktigt skoj! Ville inte gå av båten haha ;)

O sen på söndag var det dags för mig, ackis o camilla att dra upp till Grönan. Shit va skoj vi hade det!! Åkte nästan allting, 3 undantag :P och ja vågade mig upp i uppskjutet för första gången, stolt jag e :)
Hade skitskoj med snyggingarna som jobbade där haha, eller aaa vissa av oss tyckte de va kul iallafall ;)

En riktig tooppenhelg det här, bilder kommer när jag får dem :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0