Skärtorsdagen!

Jobbardag som vanligt, gick på lunchen o shoppa lite godis och påskpresenter. Hittade något till mig själv oxå haha... Slutade 5 som vanligt och då blev det full fart hem och göra iordning mig..

För kl 6 kom Jonni, vi hade ju bestämt att hittta på nåt idag. Jag trodde vi skulle hitta på nåt här i Södertälje men visade sig att vi hamnade uppe på Heron City och åt på restaurangen Amazon :) Vi hade det jätte skoj verkligen. Kom hem runt 11-tiden, så det blev några timmar :)

Tack för en jätte trevlig kväll Jonni!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååå!

Jag brukar vara på Heron City om jag ska glo på bio och om jag ska käka där så blir det just inne på Amazon! ^^ Jag älskar maten där! Vad åt du för någonting?



Kram! :)

2010-04-03 @ 09:24:34
URL: http://ingridanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0