Premiär, 4 föreställningar och utgång =Denna helg :)

I fredags hade vi premiär på VakterVakter :) Gick bra och i lördags hade vi 2 föreställningar och idag söndag hade vi 1 till. Jätte skoj verkligen, är såå roligt :)
Mamma, pappa, ackis, moa, mormor, anne,uffe,  kicki, elina, farmot och sebbe har vart och kollat på den än så länge :) Men vi har såå skoj medan vi spelar, härligt gäng vi e ;)

I lördags blev det utgång efter föreställningarna, gick hem med blommorna jag fått till Uffe och sen gick jag ner  till The Strip där Angelica, Camilla, Ellinore, Ellinor och Johanna väntade. Träffade Richard och Filip precis innan som sen kom ner till The Strip dem med :)

Det var rätt kul men jag var ganska rejält trött efter dubbelföreställningen så det var sköönt att komma hem sen.

Trevliga typer jag o ackis träffade på hemvägen hhaa.. Knäppgökar men kul det va att se hur chockade dem blev när Richard o gänget ´dök upp haha :P Hade dem nog inte räknat med ;) Va kul :)







Kommentarer
Postat av: simone

sv: Anytime godbiten! Planerat in någon kul i helgen förresten? Här blir det 50årskalas, hoho XD Inte mitt! ^

2010-04-15 @ 13:46:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0