Min största fobi :(

Spindlar!
Jag avskyr dem verkligen, fattar inte att dem ens behöver finnas.. Och jag råkar alltid ut för dem oxå, det e det som e så typiskt. Ni som känner mig vet att jag till och med hoppat ur bilen i farten pga en spindel på Åland.... Usch.. Jag får rysningar bara jag tänker på det.

Igår va jag ute och gick med Bebis, vi gick under ett träd och helt plötsligt känner jag att nåt ramlar ner i mitt hår och tror ni inte att det var en liten spindel. Usch som tur va, fick jag tag i den på en gång och den var liten, annars hade jag nog dött tror jag. Och idag på bussen hem så svävade en spindel precis framför mitt ansikte i sitt nät, usch sååå äckligt.. Flyttade på mig haha...

Hatar dem.. Utplåna nån??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0