Första dagen !

På Huddinge sjukhus. Jätte intressant verkligen. Jag har inte skrivit nåt men hela förmiddagen blev det posten som gällde och sen höll vi på med labsvar och såna grejer hela eftermiddagen. Var runt på vartenda lab och kollade runt.. Sånt jäkla pillrigt jobb labpersonal har alltså, det är inte klokt. Kul att se hur allt går till..

Men det är väldigt stort och massa korridorer och massa lab och massa folk och masssa dörrar etc etc, så det var inte det lättaste att hitta. Kände mig helt vilse haha, fast att jag gick med min handledare hela tiden. Men jag tror att jag kommer att trivas väldigt bra här och vi får se hur resten av veckan kommer se ut.

Och vet ni vad jag går omkring i, på sjukhusområdet?? Läkarrock, haahaa coolt va :)
Några storlekar för stor, men det e lite kul faktiskt ..


                                   

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHa Vevve goes Läkare ;)

2009-09-14 @ 19:59:13
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0