WOW vilken lördag!

Började med hockey, självklart gick jag fast att jag visste att jag inte skulle hinna se hela matchen, men bättre med 2 perioder än ingen alls, eller hur! SSK-Djurgården, tyvärr visade det sig att djurgårdarna vann men jämt var det när jag var tvungen att gå. Men det e som alltid kul att gå på hockey, lite problem med biljetterna först men det löste sig ganska snabbt som tur va...

Kvart i 6 var jag tvungen att ta bussen därifrån för att hinna ner till STAR-Galan nere på stan. Självklart var bussen försenad så jag stressa ihjäl mig och halvsprang ner till Saga och när jag väl kom ner så visade de sig att det egentligen började 7, så där fick jag. Men blev lite mingel där innan, kul att träffa alla som man inte träffat på ett tag. Sen gick vi o satt oss, jag och Micke tog verkligen fel rad, alla småbarn sprang fram o tillbaks exakt hela tiden haha... Sen började själva showen, lite uppträdanden och all prisutdelning. Vi fick gå fram 2 gånger, Vi fick priset för bästa tema-pjäs med innanför och utanför och priset Bästa fantasy för vaktervakter :)
Sen fanns det ett pris Bästa ni är oumbärliga och vi älskar er och jag och Micke tog för givet att det var till oss såklart, vi var på väg upp men det va inte till oss, hahaahah vilken stil va :O
Sen blev det lite dans och lite hey macarena rörelser :)

Angelica, Camilla, Selma och Marre kom och hämtade mig sen på saga runt kvart i 10, vi gick till hamnmagasinet brukar va mest ös där, tyvärr va det inte så jätte mycket folk där direkt men vi stannade ett tag men sen drog vi vidare till 550. 550 är inte hälften så bra som hamn när det e mycket folk på hamn, men det funkade iallafall. Blev en hel del dans, vilket är härligt. I love to dance..

Angelica och Camilla drog upp en kille på dansgolvet, men när han väl var där uppe dansade han som en galning och sen stod de bara o viskade med varandra, så han tröttnade ganska snart hahahhahahaha.. Såg lite roligt ut faktiskt :) Och själv blev jag uppbjuden av en kille som oxå hade en väldigt speciell dansstil, haha.. Och så försökte jag få lite hjälp av mina så kallade kompisar som dansade en bit bort men tror ni att de kom till undsättning, neeej självklart inte.. Hahah... Fast det gick bra ändå till slut..
Kom hem sent såklart, men roligt va de..




Haha...


Kommentarer
Postat av: Angelica

tack för en trevlig kväll :) <3333

2009-11-15 @ 22:54:02
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0