Axa, härligt :)

Först var jag och praktiserade som vanligt, skrev journaler. Jätte kul faktiskt och känns jätte roligt när dem verkligen berömmer en för sina journaler. Min lärare sa till mig förut att jag skulle tänka kvantitet istället för kvalitet, jag skrev jätte bra journaler, allt rättstavat o så så vidare fast hon tyckte att jag skulle skriva fortare istället. Vilket varken jag eller dem som jag praktiserat hos håller med om det. Jag tror att man kommer skriva fortare o fortare ju längre du arbetar i yrket och att det viktigaste så här i början är att lära sig nya ord o deras stavelse.... Tycker jag iallafall, så jag skiter nog i vad hon saa....

På eftermiddagen åkte jag o tränade. Jätte härligt verkligen. Kan ju inte åka o träna på morgonen nu när jag praktiserar så nu blir det istället på eftermiddagarna :) Går ju lika bra det, även fast det nog e skönare och "roligare" att träna på morron... Tog det lite lugnare än vanligt, efterson jag varit så förkyld, så sprang bara 2 km och allt annat.. Brukar ju i vanliga fall springa runt en halv mil- 1 mil.

Men det var riktigt sköönt, AXA in my heart <3

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0