Julshoppat!

Jobbat som vanligt! Lite tufft idag, var helt själv, alla andra satt på möte, så jag fick ta hand om både reception, telefonen och posten. Oops men men det gick väl bra. Skönt att sluta och komma hem men hann vara hemma i knappt en timma, sen åkte vi ner till stan och julshoppade och åt på kebabhouse :) Jag fick tag i 4 julklappar.. Vartifrån och till vem säger jag inte ;)

Kom hem ett litet tag igen, ca nån timme och sen åkte ackis o jag till icamaxi och handlade. Hon körde såklart.. Åkte förbi the guys sen..

Så nu e jag hemma och jag har köpt en skitsnygg tröja idag... Vit stickad kortarmad, lite längre tröja. Jätte snygg tycker jag.. Ska visa sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0