Underbar helg <3

Haft en toppen helg verkligen =)
Började väl sådär eftersom jag var tvungen att åka upp till Öron-Näsa-Hals-Akuten på KS Solna med min tunga som jag haft såna problem med men fick lite medicin där, så nu hoppas jag att det löser sig :)
Åt med moa, Pappa och Anne och sen fick jag och Moa skjuts hem till Andreas av Anne, där vi kollade på hockeyn. Trevligt, Andreas och jag skjutsade sedan Moa till Mormor efter matchen.
Andreas, Bebis och jag åkte då ut till Willys och handlade mat, sen lagade Andreas Taco-gratäng åt mig, jätte gott. Hade en jätte mysig kväll =) Halv 4 somna vi =)

Och idag söndag var vi bjudna till Andreas föräldrar på fika med lite av hans släkt. Mamma, pappa, mormor, mormor, moster, morbror, kusin, kusins 2 barn =) Hade bara träffat hans föräldrar tidigare men alla var jätte trevliga, så hade en väldigt trevlig stund där :) Sen åkte vi hem till Andreas en snabbis innan vi åkte o hämta killarna, innebandymatch idag. Tyvärr förlora dem men Andreas gjorde ett mål iallafall =)

Har haft en toppen helg verkligen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0