Mycket att göra och lite med tid :=)

Mycket har hänt sen sist men inte hunnit skriva, så nu kommer jag väl inte ihåg någonting av det haha :)
För några veckor sen var jag på Lisbeths 50-tals fest, jätte skoj faktiskt :) Vi hade det supermysigt och rikitgt roligt var det... Ute i nykvarn var det. Sen har jag hunnit med 2 kräftskivor, en här hemma och en ute i Enhörna, lyckade :) Va ju kringelfestivalen så då åkte vi ned o kolla på Timoteij, Brolle och SSK-killarna... Under Brolle framträdandet så fick man sig en liten dansutflykt helt plötsligt, haha :P

Jag och Angelica har varit nere på High Chaparall och sov på hotell i Jönköping :) Sååå kul vi hade det! Helt underbart..... Gick ut på VIP Centrum i jönköping på kvällen, skitnice! Dansa o dansa och en sån fin blomkrans jag fick om halsen haha ;P

Sen får man inte glömma teatern såklart :) Hade sista föreställningen med Queens Boulevard förra helgen, lite sorgligt och nu har torsdagsgruppen börjat igen....

Och imorn ska vi gå ut i Stockholm, ska bli skoj de :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0