Istanbul!

Hela jobbet åkte på konferensresa till Turkiet, Istanbul i 5 dagar. Shit va skoj vi hade det :)
Vi hade konferens om dagarna och sen på kvällarna shoppa vi loss och hitta på skoj :D
Själva staden Istanbul var väl sådär kan man lugnt säga, kaotisk stad! Halvgalna människor! Etc!!
Men vi hade jätte skoj och var såå kul för man fick en helt annan kontakt med sina jobbarkompisar verkligen :)

Och såklart shoppade jag som en galning ;) Min Louis Vuitton väska var snyggast ;) Men såå blev det Converse, DG väska, en annan väska, klocka, massa smycken + massa mer!!
Och mycket presenter till andra blev det oxå såklart, adidas-dräkter och grejer :)

Vi sekreterare höll ihop och hittade på massa skoj!(Jag, Bibbi, hulia och Lisbeth) En dag gick jag ut med läkarna och några av sköterskorna, va skoj :) Hahaa och Janne är en av dem roligaste människorna jag känner haha :D

Lite bilder kommer senare :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0