Midsommar!!

Hoppas ni hade en bra midsommar, min var iallafall helt underbar! Började med att vi alla jag, Andreas, mamma, moa,bebis, ackis och andreas åkte till Nykvarn som har blivit en tradition med åren och kolla på midsommarfirandet i folkets park. Tog lite lotter och dansa runt midsommarstången, jag avstod dock trivs bäst att stå bredvid o kolla på ;) Efter det åkte vi hem till mormor på silllunch. Jag äter ju inte sill men fick köttbullar i gräddsås vilket var väldigt gott :)

Sedan firade vi våran midsommar ute på en ö i Trosa! Andreas har ju båt, så den tog vi ut och hade såå mysigt :) Ni skulle vart med, vilket drag ;) Haha alla var hel knäppa men såå kul :)
Grillade och lekte leker och sjöng =)

Tack alla för en fantastisk midsommar =)

Bildmaraton kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0