Fullspäckad Lördag :)

Blev en heldag igår verkligen. Började med hockey, Moa och jag som gick. Var skoj som vanligt och vinst blev det oxå perfekt :) Det behövdes verkligen :D
Sen hann jag hem i ungefär 1,5 timme och sen kom Andreas och hämtade mig här hemma.. Vart bio på Heron City för oss. The town hette filmen, va helt okey, kanske lite mycket killfilm för min del men men :) Absolut sevärd iallafall! Mitt i film blev det nån teknisk störning, så tog kanske 15 min eller nåt tills dem kunde fixa det igen.

Efter Heron åkte vi hem till Södertälje, hem till Andreas och fick träffa bruce, antes lilla hund :=) Hahaa.....
Tog en taxi från Fornhöjden ner till stan och så gick vi ut på The Strip!
Va där tills dem stängde och sen åkte jag hem :=)

Jätte mysig dag verkligen =)


Kommentarer
Postat av: Nike

The town verkar spännande men ä det typ nunnor som springer runt och dödar folket ;)?

2011-01-10 @ 10:09:08
URL: http://nikehuayun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0