Nytt jobb :)

Härligt, på måndag börjar jag jobba på en ny vårdcentral som medicinsk sekreterare. Jag var på intervju i tisdags o igår torsdags ringde dem o sa att jag fått jobbet :) Jätte kul verkligen! Och oj vad jag har passat på att träna den här veckan, varje dag förutom i igår. Jätte härligt verkligen och kul träningssällskap :P

Jag har även köpt 3 par nya skor, ett par vita tygskor, ett par gympaskor och ett par högklackat, rikitgt höga verkligen.. Ska bli riktigt nice att använda dem ;)



;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis grattis till ditt nya jobb!

Jag hoppas att det kommer att gå bra!

Riktigt snygga skor! Du måste ta ett kort när du har dem på dig! ^^ Jag vill se hur dem ser ut då! :D

Hur har din dag varit?

Träna ska jag nog göra igen. Jag har tagit det lugnt nu eftersom jag har varit sjuk!

Saknar att träna! Ska börja på måndag igen!



Kram!:)

2010-03-19 @ 15:29:59
URL: http://ingridanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0