Kul dag!!!

Det blev en riktig härlig lördag igår! Klockan 3 mötte jag Selma nere vid stationen, fick skjuts ner, vilket var tur eftersom jag redan var sen haha.. Först gick vi o kollade lite i affärerna, köpte leggins till Ackis som jag lovat att göra och sen gick vi och åt thaimat. Först hade vi tänkt gått till Nancys men tror att de stängde 4, så det blev lite kört men thai e aldrig fel även fast vi satt där helt ensamma ;) Men kanske va tur det, vi hade såå mycket att snacka om, så man glömde bort att äta, haha....
Problemas, problemas!!!!!!

Runt 5 åkte vi hem till mig, så att jag hann ut med Bebis innan hockeyn och så var man ju tvungen att fixa sig det sista innan hockeyn, viktigt ju :) Vi fick med oss Ackis oxå, kul.. Så hon tog bilen, det var skööönt!!
Hockeyn gick bra, de vann i förlängningen med 5-4. Jätte skoj verkligen... Vi träffade lite människor ute på AXA, och våran vakt hade saknat oss haha, nu när vi inte varit där på ett tag.. Och igår fick Selma äntligen se "NakenJanne" haha... I de 2 sista perioderna satt Ellinore med oss oxå..

Nää riktigt kul hade vi det och vi fortsatte ha väldigt skoj efteråt med ;)

Hoppas ni hade en bra lördag!!!

Lite bilder från hockeyn kommer sen!





Haha hittar ingen annan bild på selma just nu!! Selma o sin Ank-kille ;) Lika som bär!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo det kan jag förstå :)

2010-01-10 @ 13:10:21
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha bara slappat. kom hem från en skidsemester i natt så :P. haft en bra helg?

2010-01-10 @ 19:55:34
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0