Gympapass!!

Angelica tjatade med mig på ett gympapass idag! Va ju ett tag sen nu jag var på AXA, så hon lyckades få med mig. Det var faktiskt riktigt kul, lite som aerobicen som jag brukar köra på AXA men lite annorlunda.. Var lite rädd att jag inte skulle fixa det såå bra eftersom jag varit sjuk men det var ju inga som helst problem, det fixade vi bra..  Ackis har sån lust att börja där nu, hoppas hon fixar pengar så hon kan göra det, alltid bra att röra på sig.. Jag har ju mitt AXA som jag inte skulle byta bort för nåt annat ;)

Men vi hade det skoj och så stannade vi kvar ett tag efteråt, sen bar det iväg hemåt!!


Där var inte Bebis gammal inte!! Han var som ett litet lamm och det rann om hans små ögon :/

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är BÄST, älskar dig<3 Tack för att du alltid finns där för mig

2010-01-11 @ 01:21:11
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/
Postat av: Roggan

Guuud vilken rar hund:)

2010-01-21 @ 19:21:29
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0