Bra dag!!

Igår ville jag bara döö, jobbigt jobbigt jobbigt! Var tufft på jobbet och allt var bara blää ett tag :) Sen åkte jag iväg ner till flickis på teatern och där hade vi ju kul som vanligt.. Så det piggade upp en hel del och idag har det bara fortsatt gått åt rätt håll... Jobbet gick perfekt, stod i receptionen, fixade krokodilen och skrev journaler. Jag har insett att jag älskar Tore haha.. Nää men att skriva hans diktat är tusen gånger lättare än den läkaren som jag skrev åt igår.. Fattade ingenting.. Lite jobbigt!

Men sååå min dag e på topp just nu!
Redan imorse blev jag på gott humör och såå ska det fortsätta hela kvällen!!

Ska snart till Heron, hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas dagen fortsätter lika super!

2010-01-13 @ 09:13:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0