Norrtälje!!

Igår så bestämde sig Assia och jag för att gå ut på krogen, gick ner på stan och satt oss på stanleys ett tag. Tills vi bestämde oss huxflux att åka upp till Norrtälje och festa med Jeff, Simon, Marcus, Robin mm. Vi åkte strax efter halv 10 och 2,5 timmar senare var vi framme. Jeff, Simon och Robin kom o mötte oss vid bussen och sen gick vi in på en nattklubb, satt o snacka lite och dansade lite grann ;) Vi gick därifrån 3, då dem stängde. Vi fick då alla skjuts hem till Simon, där vi var tills det var dax att åka hem. Assia ville hem så fort som möjligt hon, så när bussarna började gå igen så åkte vi. Jeff följde med oss till bussen och sen gick han hem till sig!
Var kul att träffa dem alla igen, var ju ett tag sen :D  <3
 
Så halv 10 ungefär kom jag hem efter buss, tunnelbana och pendeltåg och inte en minut sömn! Gissa att jag e trött idag och tror ni inte att jag e så dum o åker o shoppar så for jag kom hem! :P Seging = Jag idag!

Vad jag shoppa iallafall: En kjol, tröja, t-shirt, partyväska, underkläder och en thailändsk lampa som jag ska skicka upp på festen om 2 veckor :=)

Bilder kommer när jag får dem :=)


Jeff, Marcus och Simon!

Jag & Jeff!


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Hoppas allt är bra med dig =) Just nu så har jag en frågestund i min blogg och skulle bli väldigt glad om du ställe någon fråga :)

2010-08-04 @ 22:10:54
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0