Underhållning=IDOL

Usch vad många detär som gör bort sig. Jag bara skrattar men jag skäms åt dem. Hur kan man ställa upp och sjunga i tv om man absolut inte har någon som helst sångröst, inte klokt. Och man kan fråga sig vad det är för elaka kompisar dem här människorna har, nån måste ju kunna säga till dem DU KAN INTE SJUNGA! Der är att vara snäll i det här fallet, jag skulle inte vilja att mina kompisar skämmer ut sig på tv, bättre att vara ärlig då.

Men hur kan dem här killarna/tjerna fortsätta sjunga när juryn börjar skratta eller gör grimaser etc, fattar inte det. Då måste man ju förstå att det e kört, lixom.

Men men det är underhållning på hög nivå och visst kommer det några guldklimpar då o då....

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0