Tisdag!

Andra dagen uppe på Huddinge. Gick riktigt bra, började skriva journaler nu men shit va svårt alltså. Det är inte alls som på en vårdcentral där pat kommer för vanliga saker som halsont, hjärtklappning eller förkylning, nej här är det bara massa latinska ord och mycket ord som jag aldrig hört talas om tidigare verkligen...  Så det är en utmaning men det går bra och är roligt, så det e väl det viktigaste.
Va med på möte på morgonen och på lunchen gick jag och min handledare ut på en promenad.
Fick veta att sjukhusets omkrets är över 2 km långt, så vill du ha lite motion kan du ju alltid gå runt sjukhuset haha...

Men det var en kul dag och jag trivs verkligen..

Tog tåget dit på morgonen men tod bussen hem, blir 3 bussar men jag e nog mer en buss människa än tåg, även fast jag jämt åker både och.. Men det e lite skönare med buss, vet inte riktigt varför..

            

Kommentarer
Postat av: Kalle

Kul att du trivs =) hörs

2009-09-15 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0