Stockholmo idag!

Angelica kom upp till mig idag och väntade tills jag slutade och så åkte vi upp till Stockholm. Vi skulle handla lite på Buttericks till festen och så gick vi runt och shoppade så klart.
Jag köpte en vit klänning och en blå kjol, bilder kommer lite senare..

Vi hade jätte kul verkligen, sen bestämde vi oss för att åka hem till stan här för att äta på nancys men självklart var det nåt fel med tågen, så vi kom inte ner till stan förnst 20 i 7 och dem stänger ju 7, så det var bara att hitta nåt annat.. Så det blev kebabhouse för vår del.. Lite onyttigt men gott.

Och ackis gjorde dagens goda gärning, hjälpte en tant som satt o väntade på färdtjänst, problemet var att färdtjänsten stod på ett annat ställe o väntade men ackis hoppade in så klart och vips så var tanten i färdtjänstbussen.. Haha, hon e gullig hon..



Ackis  kebabtallrik..


Min pizza! Så himla stor, orka bara halva haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0