Sorgligt :(

Idag var det sista dagen på min praktik på vårdcentralen, jätte tråkigt. Jag har ju trivts så himla bra där.. Men men nästa vecka blir det ju patologen, får se om det e lika bra där.. Jag fick väldigt fina omdömen av dem och det var nästan rörande i slutet. Haha jag fick 2 pennor och 2 magneter, så att jag skulle tänka på dem..

Men det var lite jobbigt faktiskt mitt på dan, alla gick på lunch och kvar var bara jag. En av våra utländska läkare kommer ner springandes och kommer med en akut remiss som måste skrivas jätte snabbt för att pat väntar på den för att åka in till akuten. Madre, men han bara "Du klarar det, och klappade mig på axeln. Madre, det är ingen lätt läkare att höra vad han säger och inte blir det bättre när man är jätte stressad. Den andra praktikanten kom tillbaks och vi försökte fixa den tillsammans, båda var lika nervösa haha, som tur var kom en av dem ordinarie sekreterare tillbaks och kunde ta över efter oss. Dem blev faktiskt lite sura på läkaren, han skulle inte ha lagt nåt sånt stort på mig, så det kan bli alltså.. Vilken pärs, verkligen haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0