Slappar-söndag!

Lugn och skön söndag, var ute ett tag mitt på dan, sen har det bara varit att ta det lugnt. Jätte skönt verkligen, man behöver det ibland faktiskt. Var ute och joggade lite med Bebis, han e jätte duktig och sen kollade jag på den kändisdjungeln. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det programmet, jag har tyckt att det verkar lite B men ju mer man kollar så blir det lite bättre, så vi får väl se ju längre tiden går, så kanske det blir riktigt bra till slut. Vem vet?

Och så började ju den här långfilmsserien eller vad man kallar det, Kommisarien och havet nåt sånt tror jag, verkar riktigt bra faktiskt. Kul med lite såna här mordgåtor och sånt . Bra skådisar oxå, gör mycket.

Men nu ska jag snart gå o lägga mig, e trött och jag måste ju upp tidigt imorn. Runt halv 6 tror jag. Usch, jobbigt men det ska bli intressant. Jag ska ju börja praktisera på Patologen imorn. Lite läskigt ställe, det tycker jag men jag hoppas att det inte kommer vara så farligt men man vet ju aldrig. Jag vill absolut inte se nåt som jag inte har lust med.. Usch, jag får kalla kårar, bara jag tänker på det.

Det blir nog bra!

God natt på er ! Sov gott!
'
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0