My day!

Jobba som vanligt. Skrev mina  journaler, har fått lite svårare läkare att skriva åt, så det är lite svårt om man säger så att höra vad dem säger. Dem bryter, talar i 180 och massa fel i ordnngsföljden. Tex Jag inte vet pat kommer inte. Man får ändra lite helt enkelt haha men det e kul. Åt lunch på grekiskan, jätte gott. Mormor och Kicki kom dit och pratade lite.
Efter lunch fick jag gå med Karin till bvc och mvc, fick stanna på mvc med kicki (min faster), kollade runt lite och sen satt vi och pratade. Ska få vara uppe hos henne en dag nästa vecka.

Tagit det mest lugnt efter att jag kom hem, känner mig lite hängig. Förkyld, så man e inte riktigt sitt rätta jag.
Jag hade tänkt träna idag men vågar inte. Vill inte ta ut mig riktigt när jag är förkyld, man har ju hört om mycket som hänt, så man ska nog ta det lite försiktigt. Säkrast så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0