Måndag= ny teater grupp!

Det var tufft att gå upp i morse, kan jag lova. Blev ju inte mycket sömn i helgen och att då gå upp tidigt för att åka iväg och jobba är jobbigt men det gick ju iallafall.. Jobbade på som vanligt, inget spec. Fick vara med i labbet ett tag det var väldigt kul. Kollade i lite mikroskop och sånt..

Mamma och moa kom upp och hämtade mig när jag slutade, mormor och Inger hade åkt en kryssning, så vi åkte och hämtade dem. Dem var väldigt uppspelta, hade visst varit väldigt kul.  Tiden tickade på och 6 började min teater, så det blev lite stressigt. Uffe skulle skriva ut mitt manus på över 100 sidor, jätte snällt av han men det blev lite knäppt det med, skrev ut hur mycket som helst och sen började den om igen o skrev ut samma, ja men jag fick iallafall mitt manus till slut, jätte bra! Tack Uffe!

Sen blev det raka vägen ner till teatern. Jag har börjat i en ny grupp nu VakterVakter. har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra med den andra gruppen på onsdagarna, vi får se!
Men det var väldigt kul och det känns som att det kommer bli väldigt intressant.
2 april kommer vi nog ha premiär, så då får ni masa er dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0