Ledig men ändå en hektisk dag!

Började dan med att åka och träna runt halv 10, skit härligt verkligen. Höll på i ungefär 1,5 tim. Ville inte gå därifrån. Mina gubbar på gymmet hade saknat mig, haha men dem vart såå glada nu när jag äntligen var tillbaks :) Gulligt av dem.  Några av killarna tränade också.

Efter träningen blev det av hemåt, Bebis behövde gå ut, så det blev en liten prommis för vår del.

Ett tag senare åkte jag ner till stan, hade lite hemlisar att fixa och jag sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka ända tills jag fick tag i det jag skulle ha. Men till slut hade jag flera påsar i händerna med innehåll som jag e nöjd med.  Åt även på nancys.

Sen åkte jag hem igen och var hemma tills vi skulle ut till Enhörna och fira Anne, som fyller år idag! Grattis!! Det va lite folk som kom och vi fikade och hade det mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0