Igår hände:

Vi åkte och kollade på Enhörna marknad, som har blivit lite som en tradition nu faktiskt. Det var kul, även fast jag blev ganska slut, har ju legat hemma länge nu.. Men vi hittade lite allt möjligt och Moa fick äntligen tag i sina solglasögon som hon så länge velat ha. Ni vet såna med ränder, a la alcazar.. Hon blev överlycklig iallafall. Själv fick jag en brun skitsnygg väska av mami, tackar :)

Dem hade lite mer grejer än tidigare år, fast det brukar ju vara tivoli också, men det hade dem inte i år, många som var lite besvikna men men kanske tillbaks nästa år. Får väl se...

Träffade lite folk som vi kände igen, och så träffade vi en man med sin hund som Bebis fick hälsa på. Jag vet inte vad det var för ras men han var ganska stor men ägaren berättade att den som hade köpt hunden köpte den i tron om att det var en chihuahua. Shit, snacka om att blivit lurad, grundlurad. Chihuahuor är inte särskilt billiga och så får man nåt helt annat.. Skulle jag inte vilja vara med om.....

En kul förmiddag!



Bebis älskar oxå moas nya brillor :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0